ЗДО №5, Санаторний ДНЗ №5 ”Зернятко” Хустської міської ради, Хуст
Закарпатська область, Хустський район

Кабінет психолога

Фото без опису

Косик Тетяна Миколаївна – практичний психолог Санаторного  закладу дошкільної освіти №5 «Зернятко».

Педагогічний стаж – 16 років.

Цілі і завдання роботи психологічної служби ДНЗ на 2024 – 2025 навчальний рік, з урахуванням воєнного стану:

  1. Проводити соціально-педагогічну і психологічну просвітницьку діяльність, інформувати усіх учасників освітнього процесу з питань збереження їхнього соціального благополуччя та психічного здоров’я;
  2. Здійснювати психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативну і просвітницьку роботу з батьками;
  3. Забезпечити захист прав і свобод дітей, сприяти створенню безпечного середовища (запобігання насильству в закладі освіти, домашньому насильству, тощо).
  4. Надавати фахову допомогу педагогам у оволодінні практичними навичками щодо надання здобувачам освіти допомоги в умовах війни; відновленню емоційної стабільності в стресовій ситуації, розвитку психологічної стійкості учасників освітнього процесу;
  5. Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам у впровадженні та застосуванні «Психологічних хвилинок» під час занять;
  6. Подолання наслідків травматичних інцидентів, налагодження контакту, довіри та комунікації між усіма учасниками реалізації програм із надолуження освітніх втрат;
  7. Формувати у здобувачів освіти національні та європейські цінності;
  8. Посилити профілактичну роботу з побудови безпечного, мирного освітнього середовища, яке передбачає впровадження у систему освіти технології вирішення конфліктів шляхом співробітництва;
  9. Продовження роботи щодо впровадження на сайті закладу освіти сторінки «Кабінет психолога» та онлайн – консультування.

Практичний психолог буде працювати над темою: «Збереження і зміцнення психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу».

У жовтні 2024 року практичним психологом проведено Воркшоп з педагогами на тему ,,Розвиток півкуль головного мозку. Кінезіологія”

Метою якого було: ознайомити учасників із різними техні­ками, спрямованими на розвиток півкуль головного мозку та симетричний розвиток обох півкуль; гармонізувати внутрішню сферу через розвиток уміння самовираження та самопі­знання; розвивати півкулі мозку, творчий потенціал, зняти емоційне напруження.

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

До Всеукраїнського Дня психолога, 23 квітня 2024 року практичним психологом, проведено тренінг з педагогами на тему

«Пізнай себе – пізнаєш світ»

Метою тренінгу було: формування і розвиток настановлення на самопізнання і саморозвиток, створення позитивного психологічного клімату, формування навичок самоаналізу та самоконтролю, позитивного ставлення до себе і до інших, усвідомлення себе, підвищення самооцінки; профілактика емоційного, психологічного, педагогічного вигорання; зняття бар’єрів, які заважають людям бути більш відвертими, щирими; розкриття творчих здібностей.

Завдання:

*  Створювати оптимальний соціально-психологічний мікроклімат у колективі з метою сприяння духовному і творчому саморозкриттю учасників;

* Допомагати педагогам усвідомлювати і розуміти свої позитивні та негативні риси;

*  Сприяти розвитку навичок самоаналізу та самоконтролю;

*  Формувати позитивне ставлення до себе, адекватну самооцінку;

* Відпрацювання навичок співпраці, толерантного ставлення до інших.

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

У січні 2024 року відбулася співпраця методиста та психолога,  які провели тренінг - антибулінг для згуртування педагогічного колективу «Тимбілдинг»

Метою якого було: сформувати сприятливий психологічний мікроклімат у педагогічному колективі; розвивати вміння працювати в команді; ознайомити учасників з поняттям «тимбілдинг»; навчати педагогів  самопрезентувати себе; емоційно налаштувати їх на співпрацю та створити сприятливий психологічний клімат; розвивати вміння відчувати колектив, формувати згуртованість; формувати комунікативні навички, навички взаємодопомоги та взаємопідтримки;

Завдання:

  • створити ділову творчу робочу атмосферу серед педагогів;
  • згуртовувати педагогічний колектив.

Фото без описуФото без опису

Фото без описуФото без опису

Фото без описуФото без опису

У листопаді 2023 року практичним психологом проведено тренінг для педагогів на тему «Розвиток ініціативності і активності педагогів за допомогою методів арттерапії»

Метою тренінгу було: підвищити професійну майстерність вихователів за допомогою використання арттерапевтичних технологій для формування ініціативності, активності, відновлення психологічного здоров'я в учасників освітнього процесу.

Завдання:
- знайомство учасників майстер-класу з досвідом використання арттерапевтичних технологій і їх застосуванням на практиці;

 - створити позитивний емоційний клімат у учасників, використовуючи види арт-терапії як одну з форм організації тренінгу;

- сприяти розвитку професійно-творчої активності, розкриттю внутрішнього потенціалу кожного педагога, шляхом створення умов для індивідуальної і колективної роботи;

- придбання нового досвіду педагогами по використанню арттерапії для розвитку ініціативності, активності.

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

До дня психічного здоров'я - 10 жовтня 2023 року практичним психологом проведено тренінг з педагогами на тему

«Дбаючи про інших, не забувай про себе»

         Метою якого було: допомогти колегам усвідомити важливість прийняття свого «Я», сприяти виробленню адекватної самооцінки, удосконалювати  вміння пошуку шляхів для покращення настрою; навчити розумінню важливості любові до себе; пошук внутрішніх ресурсів; ство­рити комфортну атмосферу, хороший настрій, сприяти згуртованості групи.

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

 

У травні 2023 року практичним психологом проведена ділова гра для педагогів на тему «Професійна компетентність педагогів»

Метою ділової гри було: підвищувати рівень психологічної  компетентності педагогів та їх загальної психологічної культури. Сприяти розвитку емпатії та рефлексії як професійних якостей педагога. Формування позитивної Я-концепції педагога. Активізація творчого потенціалу педагогічних працівників; стимулювання бажання педагогів підвищувати свій фаховий рівень;  забезпечення умов вільного спілкування та створення позитивного мікроклімату в колективі.

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

У листопаді 2022 року практичним психологом проведено

Тренінгове заняття для педагогів на тему

«Проблема булінгу та мобінгу у колективі»

        Метою тренінгового заняття було: проаналізувати, як проявляється булінг на робочому місці, причини його прояву та як не постраждати від нього; ознайомити учасників з поняттям булінгу та мобінгу, соціальними ролями у булінгу та стилями їх поведінки, навчити учасників тренінгу розпізнавати соціальні ролі булінгу; визначити основні характеристики, поведінку  та зовнішні  ознаки, тих хто може стати жертвою мобінгу; з’ясувати причини поведінки учасників булінгу; визначити основні профілактичні заходи направлені на запобігання проявам мобінгу в колективі  дорослих; сприяти зближенню між колегами.

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису

Фото без опису Фото без опису 

У жовтні 2022 року практичним психологом проведено 

Семінар - практикум з педагогами на тему  

,,Самоподомога і техніки відновлення під час воєнного стану”

Метою семінару - практикуму було: навчити педагогів технікам  самодопомоги під час воєнного стану; ознайомити із ознаками стресових станів; навчити технікам для роботи  із своїм психологічним станом та технікам роботи із дітьми.

Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису

У листопаді 2021 року практичним психологом проведено психологічний тренінг на тему «Формування сприятливого психологічного клімату в колективі»

Метою тренінгу було: згуртування педагогічногоколектив, розвиток комунікативних навичок, емоційної стійкості, впевненості в собі, доброзичливого ставлення один до одного.

Виконуючи вправи тренінгу, педагоги вчаться  розуміти один одного. Даний тренінг мотивує педагогів до самовдосконалення, рефлексії, оволодіння механізмами комунікативної компетентності.

Завдання тренінгу:

- формування сприятливого психологічного клімату;

- знаходження подібностей в учасників групи для поліпшення взаємодії між ними;

- розвиток вміння працювати в команді;

- згуртування групи;

- усвідомлення кожним учасником своєї ролі, функції в групі;

- підвищити комунікативні навички педагогів;

- підвищити настрій на удачу, щастя, добро і успіх.

Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису   Фото без опису  Фото без опису   Фото без опису

 

У вересні 2021року практичним психологом проведено семінар - тренінг для команди психолого - педагогічного супроводу дітей з ООП на тему "Зрозуміти та допомогти. Діти з аутизмом"

Метою тренінгу було: ознайомити педагогів із термінами "аутизм", "розлади спектра аутизму" (РСА); визначити основні причини виникнення хвороби у дітей; відпрацювати навички ефективної взаємодії з дітьми, які мають ознаки аутизму, та їхніми батьками.

Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису

 

Святкуємо Всесвітній день психічного здоров’я в 2021році!!!  

Практичним психологом проведено

Психологічний тренінг для педагогів на тему

«Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога»

Мета: ознайомити педагогів з поняттям "синдром емоційного вигорання", його основними причинами і симптомами, визначити основні умови збереження емоційного здоров'я педагога;

  • підвищити самооцінку педагогів, їх впевненість у собі;
  • створити умови для психологічного розвантаження педагогів;
  • надати інформацію про сучасні техніки і прийоми стабілізації емоційного стану педагогів.

Завдання:

1.      Навчити педагогів практичним навичкам боротьби з «синдромом емоційного вигорання».

2.      Створити в групі атмосферу емоційної свободи та відкритості, дружелюбності і довіри один до одного.

3.      Дати можливість педагогам усвідомити складові власного психологічного здоров’я, зрозуміти взаємозв’язок психічного стану і проявів вегетативних нервових порушень;

4. Проінформувати педагогів про наявні методи профілактики й боротьби зі стресом;

5. Сприяти формуванню практичних навичок володіння собою в різних ситуаціях, збагачувати психологічну компетентність педагогів.

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

 

 

 Тренінг  для педагогів на тему ,,Ефективна дисципліна без покарання’’

Мета тренінгу: поглиблювати знання педагогів про поняття «дисципліна», «покарання»; сприяти усвідомленню впливу покарання на поведінку і психологічне здоров’я дитини; мотивувати учасників до використання гуманних і конструк­тивних способів взаємодіїз дітьми.

Фото без опису     Фото без опису Фото без опису Фото без опису Фото без опису

Майстер - клас для педагогів на тему "Що таке щастя?"

Фото без опису  Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Тренінг для вихователів «Профілактика жорстокого поводження з дітьми»

Мета: ознайомити учасників тренінгу з актуальністю проблеми насильства в дошкільному віці, навчити педагогів реагувати на ситуації насильницького характеру.

 

Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

Психологічний тренінг на тему «Розвиток творчих здібностей педагогів»

         Мета: знайомство з поняттям «творчість», визначення рис творчої особистості, виявлення умов, що заважають розвитку творчості у вихователів; розвиток креативних і комунікативних здібностей учасників заняття; сприяння розвиткові творчої уяви, допитливості, сміливості та гнучкості мислення.

Фото без опису       Фото без опису  Фото без опису      Фото без опису

Фото без опису

Логін: *

Пароль: *